Zomer in de soep!

“Een vrolijke actie om de boel in beweging te brengen”

Zomer in de soep is een ruilplaats van verrassingen en ontmoetingen in de anderhalve meter-samenleving. Een kleine oefening in nieuw vertrouwen.

We organiseerden vier edities. Bij de eerste twee edities werden zo’n 140 pannetjes soep geruild van keukentafel naar keukentafel. Van Zundert tot aan Rotterdam en van Bakel tot aan Antwerpen. De derde en vierde editie ruilden we taart. De laatste editie hebben we net wat anders aangepakt: we zetten een werkelijke ‘Drive Thru’ neer, ofwel een prachtig ‘Taartstaartje’.

“Een kleine oefening in nieuw vertrouwen”

Onze zomer valt in de soep. Dat zeiden we tegen elkaar toen we, een aantal creatieve ondernemers, elkaar ontmoetten halverwege maart. Bij de pakken neerzitten, zit niet in onze aard en daarom besloten we deze toffe actie op touw te zetten, gewoon voor de leuk!

We stellen het vertrouwen van mensen op de proef: maak een pan soep of een taart en lever het af bij jouw ontvangen adres. In de nieuwe anderhalve meter-maatschappij is dit een hele beproeving.

Storm is voor dit project een intense samenwerking aangegaan met Bureau Wankelmoed, Studio Mieters en Fiks&Fokus.

Social media strategie

Contentbeheer

Project-management

Campagne & strategie

Direct marketing

Foto/ video: Studio Mieters

MEER WETEN OVER DIT PROJECT?